Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙ


Δρόμοι σκεπασμένοι
Με τα πέπλα της νύχτας
Τα φώτα στους στύλους
Σε τυφλώνουν
Μυστηριώδες κορίτσι, πού πας;
Οι ευκαιρίες ποτέ δεν τελειώνουν

Κάνε τώρα τη σωστή επιλογή
Κι άγγιξε την κορυφή
Ο κόσμος σε περιμένει να τον γευτείς
Με κοινό τους δικούς σου ανθρώπους
Δώσε την παράστασή σου
Μην ξεχνάς να ζεις

Σκιές του παρελθόντος
Σε στοιχειώνουν
Μυστηριώδες κορίτσι, τι φοβάσαι;
Μην τις αφήνεις να σε καταδιώκουν

Κάνε τώρα τη σωστή επιλογή
Κι άγγιξε την κορυφή
Ο κόσμος σε περιμένει να τον γευτείς
Με κοινό τους δικούς σου ανθρώπους
Δώσε την παράστασή σου
Μην ξεχνάς να ζεις

Νιώσε μέσα σου τη μουσική
Σε καλεί
Στο δικό της μεθύσι
Ταξίδεψε στον ξέφρενο ρυθμό της
Ξέχνα ό,τι σε πόνεσε στο παρελθόν
Μπροστά σου ξετυλίγεται το παρόν

Κάνε τώρα τη σωστή επιλογή
Κι άγγιξε την κορυφή
Ο κόσμος σε περιμένει να τον γευτείς
Με κοινό τους δικούς σου ανθρώπους
Δώσε την παράστασή σου
Μην ξεχνάς να ζεις.

46 σχόλια:

Εύα είπε...

Μέσα από ένα γενικότερα απαισιόδοξο κλίμα φαίνεται μια θέληση για αισιοδοξία.Καλό αυτό!Συνέχισε έτσι.

Tina είπε...

Ό,τι μπορώ κάνω Ευάκι μου! Τελικά το αποφάσισα, θα το γράψω αυτό που σου έλεγα! Για να δούμε τι θα βγει...
Φιλάκια φιλενάδα, τα λέμε!!!

anima είπε...

Μην ξεχνάς να ζεις...

Ακόμη κι αν κάμεις τη λάθος επιλογή

Να το θυμάσαι...

Φιλί

Σταλαγματιά είπε...

Κάνε την σωστή επιλογή και μάθε μέσα απο τις πράξεις σου!!

Δυνατοί στίχοι μπράβο μικρή μου Τίνα

Tina είπε...

anima,
Προσπαθώ να μην το ξεχνώ. Γιατί πάνω απ' όλα πρέπει να ζούμε την κάθε στιγμή για όσο...ζούμε!
Ένα φιλί κι από μένα! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

Tina είπε...

Αναστασία,
Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Κάθε εμπειρία είναι ένα μάθημα. Προσπαθώ να είμαι καλή μαθήτρια!
Φιλάκια πολλά!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Ώριμη και συνειδητοποιημένη γραφή.
Το βασικό όπλο να πετύχεις τους στόχους σου: Η συνειδητο-ποίηση του εαυτού μας μέσα στη συνειδητο-ποίηση του ευρύτερου περιβάλλοντος. Με πυκνές αναφορές στους δικούς σου ανθρώπους. Αποτελούν μιά σταθερή βάση εξέλιξης.

Καλό βράδυ

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

δωσε την παρασταση σου κοριτσι μου...
μη σε νοιαζει τοσο αν ειναι σωστη η' λαθος...
να θυμασαι μονο να συνεχιζεις να προχωρας ακομα κι αν ολα γυρω σου σου ζητανε να σταματησεις...

να προχωρας,να γευεσαι,να γνωριζεις...να μην φοβασαι...

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

Tina είπε...

Κωνσταντίνος Κόλιος,
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και σ' ευχαριστώ που πέρασες απ' το blog μου.
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

Tina είπε...

ΝΑΪΑΔΑ μου,
Θα δώσω την παράστασή μου, ό,τι κι αν συμβεί, γι' αυτό να είσαι σίγουρη. Και πίστεψε με, τίποτα δε με σταματά εμένα. Έχω τεράστια επιμονή κι υπομονή!
Πολλά νεραϊδένια φιλάκια και σε σένα! Καλό βράδυ!!!

neni είπε...

Καλώς σε βρήκα μικρή μου!

Tina είπε...

neni,
Καλώς ήρθες!

!sweety! είπε...

Tinάκι μου καλημέρα!!!!Πολύ δυνατή επιστροφή έκανες μικράκι!Μπράβο σου!Έχεις δίκιο σ' αυτά που γράφεις!!!Ό,τι κι αν έχει συμβεί,θα πρέπει πάντα να προσπαθούμε να αγγίξουμε την κορυφή και να μείνουμε εκεί!Έστω κι αν είχαμε σχεδόν φτάσει στον πάτο!
Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να γράφεις τόσο όμορφους στίχους!
ΜΜΜάκια!!!!Have a nice day!:)

tina είπε...

!sweety!,
Σ' ευχαριστώ πολύ! Φαίνεσαι πολύ γλυκός άνθρωπος και χαίρομαι που μου κάνεις την τιμή να διαβάζεις τους στίχους μου.
Να περνάς καλά και να έχεις ένα ευχάριστο απόγευμα!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μ΄αρέσει η θελησή σου για ζωή! :))

Tina είπε...

ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ,
Αν δε θέλω να ζήσω τώρα που μπορώ, πότε θα το κάνω; Όταν θα έρθει η ώρα μου; Μια φορά δίνεται το δώρο της ζωής. Ας το χαρούμε για όσο θα το έχουμε, γιατί αν το χάσουμε δε θα μας δωθεί για δεύτερη φορά. Κι είναι τόσο ωραίο δώρο!
Καλό σου βράδυ!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ.ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΜΗ ΧΑΝΕΣΑΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Tina είπε...

JK O SKPOYTZAKOS,
Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου φίλε μου. Θα προσπαθήσω να μην ξαναχαθώ για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.
Καλό βράδυ και σε σένα!!!

Feli είπε...

παραξενο κοριτσι..ας δωσει την παρασταση..αλλα οχι στην ζωη της..υποκρισια στους αλλους..οχι στην ψυχη της..μια τελευταια παρασταση..μια ζωη επιλογων..

Tina είπε...

Feli,
Αν υπάρχει υποκρισία, αν ο καθένας κοροϊδεύει τον ίδιο του τον εαυτό, τότε δεν θα μπορέσει να είναι ποτέ ευτυχισμένος. Όλοι μας καθημερινά δίνουμε τη δική μας παράσταση, γιατί η ζωή είναι ένα μικρό θεατράκι στο οποίο συμμετέχουμε όλοι. Παίζει ο καθένας μας το ρόλο του μέχρι να κλείσει η αυλαία. Δεν έχει σημασία αν έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο. Σημασία έχει να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να ζήσουμε όσο πιο έντονα γίνεται μέχρι το τέλος.
Καλό απόγευμα και πολλά φιλιά!!!

Μαργαρίτα είπε...

Μυστηριώδες κορίτσι, πού πας;
Οι ευκαιρίες ποτέ δεν τελειώνουν...

Συνέχισε κορίτσι γλυκό
με λάβαρο της ψυχής την αλήθεια
και την πίστη σου για φυλαχτό ;)

Έστι μάτια μου, να ζωγραφίζεις
με αισιοδοξία τα όνειρά σου :)

Μαργαριταρένια φιλιά ***

Tina είπε...

Μαργαρίτα,
Καλώς ήρθες στο φτωχικό blogόσπιτό μου! Το λάβαρο είναι υψωμένο, το φυλαχτό στην εσωτερική τσέπη του τζάκετ απ' την πλευρά της καρδιάς και ο καμβάς των ονείρων στολισμένος με τα ωραιότερα χρώματα! Κι αν τα χρώματα ξεθωριάσουν με το πέρασμα του χρόνου θα τα φρεσκάρω.
Να έχεις ένα αισιόδοξο και πολύχρωμο βράδυ!!!

efhbos είπε...

θα ηθελα να μαθω αν ειναι δικοι σου οι στιχοι...Ειναι πολυ ωραιοι! Οι στιχοι νομιζω οτι ειναι απο εσενα για'σενα ετσι...?

Tina είπε...

efhbos,
Ναι, οι στίχοι είναι δικοί μου και χαίρομαι που σου αρέσουν! Οι στίχοι είναι από μένα για όσους νιώθουν ότι τους αντιπροσωπεύουν. Καλώς ήρθες!
Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!!!

Stelios P είπε...

Basika egw sumfwnw me tn EvA kai genikws to tragoudaki einai plu wraio. Oneireuomai oti 8a bgw me to ama3i (ama parw to diplwma) kai 8a paizei sto radiofwno.
P.S. Mias kai hsoun apo ts kaluteres ma8htries dn xreiazetai na prospa8hseis plu gia na petuxeis stn zwh s. Sto Lukeio kanonise na peraseis tn Elena...

Tina είπε...

Stelios P,
Βρε καλώς τον Παπαστέλιο! Χιχι! Έλα ρε Στελάκο, τι γίνεται; Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Τι έγινε, πλέκεις το εγκώμιό μου; Μήπως υπερβάλλεις λιγάκι; Στο λύκειο σίγουρα θα σκίσω! Τώρα σχετικά με την Έλενα, δεν ξέρω αν θα την περάσω σε βαθμολογία ούτε με ενδιαφέρει. Σημασία έχει να ξεπεράσω αυτά που έχω καταφέρει μέχρι τώρα. Άντε, να κανονίσουμε να συναντηθούμε καμιά μέρα γιατί μου έλλειψες φίλε!
Καλό απόγευμα!!!

efhbos είπε...

ΜΜΜ..Ωραια..! Εμενα μου αρεσει να γραφω σκεψεις...εσενα σου αρεσει να γραφεις στιχους...!! Πολυ ωραια!!! Καψουρα δηλαδη με τους στιχους εχεις..!

Tina είπε...

efhbos,
Μεγάλη καψούρα...!

efhbos είπε...

καταλαβαινω απολυτα!!!τετοια καψουρα εχω και εγω γενικα με το γραψιμο!!!

καλο σου βραδυ!

Tina είπε...

efhbos,
Καλό βράδυ και σε σένα!!!

Mikros Boudas είπε...

Μη ξεχνάς να ζείς....Μη αφήνεις το παρελθόν να σε καταδιώκει.....Πολύ σωστό πολύ ώριμο.....

Tina είπε...

Mikros Boudas,
Καλημέρα και καλώς ήρθες!!!

Ra Ma είπε...

Πραγματικά χαίρομαι όταν έρχομαι εδώ!

Μου άρεσε αυτό που έγραψες πιο πάνω, πως σημασία δεν έχει να ξεπεράσεις τον άλλον, αλλά μόνο τον εαυτό σου. Για μένα αυτό σημαίνει πολλά!

Να περνάς καλά!!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Μυστηριώδες αλλά ώριμο κορίτσι,
έτσι μου αρέσει η οπτική σου για ζωή. Μολονότι λιγάκι διφορούμενη, εκτός κι αν εγώ το ένιωσα έτσι.

Φιλάκια ζουζού μου γλυκιά!

Ξωτικό-νεραιδόπαρμένος Φαντασιόπληκτος Με Οργιώδης Φαντασία Συγγραφέας είπε...

Μετά από 9 μήνες λειτουργίας οι "Ονειροπαρμένες Απάτητες Διαδρομές" πανε διακοπες..ενα μικρό διάλειμμα ενός μήνα να ξεκουραστούμε.. να ξεφαντώσουμε..να γεμίσουμε της μπαταρίες μας και να γυρίσουμε ανανεωμένοι..Ευχόμαστε από καρδιάς καλό καλοκαίρι, γεμάτο απόλαυση, γνωριμίες, έρωτα και νέα βιωματα ..όπου και να πάτε..ότι και να βρείτε στον δρόμο σας..Και οπως ειπε ο καλος μου φιλος Χρονος..."Αν στο μέρος που θα πάτε ακούσετε την φύση να σας ''μιλάει" τότε πήγατε στο σωστό μέρος" ....Καλό Καλοκαίρι....

Ξωτικό-νεραιδόπαρμένος Φαντασιόπληκτος Με Οργιώδης Φαντασία Συγγραφέας είπε...

Μετά από 9 μήνες λειτουργίας οι "Ονειροπαρμένες Απάτητες Διαδρομές" πανε διακοπες..ενα μικρό διάλειμμα ενός μήνα να ξεκουραστούμε.. να ξεφαντώσουμε..να γεμίσουμε της μπαταρίες μας και να γυρίσουμε ανανεωμένοι..Ευχόμαστε από καρδιάς καλό καλοκαίρι, γεμάτο απόλαυση, γνωριμίες, έρωτα και νέα βιωματα ..όπου και να πάτε..ότι και να βρείτε στον δρόμο σας..Και οπως ειπε ο καλος μου φιλος Χρονος..."Αν στο μέρος που θα πάτε ακούσετε την φύση να σας ''μιλάει" τότε πήγατε στο σωστό μέρος" ....Καλό Καλοκαίρι....

Νimertis είπε...

ναι, πράγματι ο κόσμος σε περιμένει να τον γευτείς... αξιόλογη γραφίδα... να σαι καλά Τίνα

!sweety! είπε...

Τινάκι χάθηκες βρε μικρό!Πέρνα για να λάβεις 2 βραβειάκια για το blogάκι σου!
Φιλάκια πολλά!

AAS είπε...

Χμμμ....μυστηριώδες κοριτσάκι μου!! Επιτέλους σε βρήκα και θα μπορώ από εδω και πέρα να διαβάζω ανελλιπώς τα "διαμαντάκια" σου.. Αναρωτιέσαι ποιά είμαι? Ένα στοιχείο θα σου δώσω για να καταλάβεις:

ΑΑΣ είπε...

κάναμε σχέδια για το επαγγελματικό σου μέλλον μαζί...

Mikros Boudas είπε...

περιμένουμε νέα σου αναρτηση!!

Tina είπε...

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα,
Άργησα πολύ να απαντήσω, το ξέρω, αλλά δεν είχα καθόλου χρόνο. Θα ήθελα να μου πεις τι ακριβώς εννοείς όταν λες "λιγάκι διφορούμενη";
Καλή σου μέρα!!!

Tina είπε...

nimertis,
"Αξιόλογη γραφίδα"! Πραγματικά μου ανέβασες το ηθικό (έστω κι αν διάβασα το σχόλιο σου λιγουλάκι καθυστερημένα!).
Και εσύ να είσαι καλά!!!

Tina είπε...

!sweety!,
Πράγματι, χάθηκα! Τώρα που ξεκίνησα το λύκειο δεν προλαβαίνω να κάνω και πολλά πράγματα εκτός απ' τα μαθήματά μου. Μόλις έλαβα τα βραβειάκια και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Καλό μεσημέρι και πολλά πολλά φιλάκια!!!

Tina είπε...

AAS,
Χμμμμ... δεν είμαι απόλυτα σίγουρη. Μήπως είστε η κυρία Σουρτζή;

Tina είπε...

Mikros Boudas,
Έφτασεεεεεεεεεεεεεεε!!!