Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Εραστές του θανάτου




Ψυχή στο κορμί μου
Στο λαιμό είσαι η φωνή μου
Μελωδία στη μουσική μου
Κάθε σκέψη σου είναι η ανάμνησή μου

Προσπαθώ να σου δείξω
Πόσα σημαίνεις
Μα δεν το βλέπεις
Και ό,τι τοποθετούμε ανάμεσά μας
Κάθε μέρα μας κυριεύει

Και 'κει που λέω
πως δεν μπορώ να κάνω πια τίποτα
Οδηγούμαι ξανά σε σένα
Κι όλα τ' άλλα μοιάζουν ασήμαντα

Προσπαθώ να σου δείξω
Πόσα σημαίνεις
Μα δεν το βλέπεις
Και ό,τι τοποθετούμε ανάμεσά μας
Κάθε μέρα μας κυριεύει
Καθώς οι μέρες ξεθωριάζουν
κι οι νύχτες μεγαλώνουν
Οι καρδιές μας παγώνουν

Θα είμαι μαζί σου ως το τέρμα
Θα πέφτουμε μαζί στο κενό
Καθώς αυτές οι σφαίρες
θα τρυπούν τα κορμιά μας
Θα είμαι, σου λέω, εδώ

Είμαστε μονάχα
δυο εραστές του θανάτου (4)

Προσπαθώ να σου δείξω
Πόσα σημαίνεις
Μα δεν το βλέπεις
Και ό,τι τοποθετούμε ανάμεσά μας
Κάθε μέρα μας κυριέυει
Καθώς οι μέρες ξεθωριάζουν
κι οι νύχτες μεγαλώνουν
Οι καρδιές μας παγώνουν

Θα είμαι μαζί σου ως το τέρμα
Θα πέφτουμε μαζί στο κενό
Καθώς αυτές οι σφαίρες
θα τρυπούν τα κορμιά μας
Θα είμαι, σου λέω, εδώ

Μέχρι το τέλος
Στο ορκίζομαι...

22 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΡΓΗΣΕΣ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ;ΕΓΩ ΑΝΟΙΞΑ ΟΠΩΣ ΕΙΔΕΣ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ.

Ανώνυμος είπε...

JK O SKPOYTZAKOS,
Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Τελευταια δεν προλάβαινα να ασχοληθώ ιδιαίτερα γιατί έκανα κάτι πρόβες. Το πρόγραμμα όμως ήταν πάρα πολύ σκληρό, δεχόμουν συνεχώς πίεση και τα παράτησα. Ήρθα όμως!! Μα πώς σου έσβησε το ιστολόγιο; Έλεος!
Καλό σου βράδυ!!!

gregory είπε...

για σου μικρη μου τινα....τριανταφυλο=συν αιμα - τραγωδια....

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Μια καλησπέρα στην ευαίσθητη και ρομαντική Τίνα μας, που εκφράζεται όμορφα.

Ανώνυμος είπε...

κοπέλα με το καναρινί φόρεμα,
Καλησπέρα και σε σένα και σ' ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκιαααααααααααααααααα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα κουκλίτσα.Δεν μπορουσα να μπω ειχε χαλάσει το κομπιουτερ μου,αλλά τωρα ειναι πάλι καλάαααα!!!Ωραιο το ποιημα,(ομως μόνο ποιημα ε?).Δυνατοι,ανθεκτικοι,αγαπάμε,ξεχνάμε,μας ξεχνανε,και προχωραμε παρακάτω:)))φιλιά πολλα.Σε επιθυμησα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.

Ανώνυμος είπε...

smaragda,
Don't worry! Είναι απλά ένα ποίημα! Κι εγώ σας πεθύμησα. Αχ πότε θα έρθετε Σύρο; Θα σας πάρω τηλέφωνο κάποια στιγμή, μόλις βρω χρόνο.
Πολλά φιλάκια και καλό μήνα!

Ανώνυμος είπε...

JK O SKPOUTZAKOS,
Καλό μήνα και σε σένα!

!sweety! είπε...

Καλησπέρα Tinaki!ΥΠΕΡΟΧΟ το κομμάτι!Αν πηγαίνει πάντως για κάποιον συγκεκριμένα,it's too bad που δεν καταλαβαίνει πώς αισθάνεσαι πραγματικά!
Καλό σ/κ!

Ανώνυμος είπε...

!sweety! μου,
Χαίρομαι που το βρίσκεις καλό. Δε θα τον σκοτώσω όπως στους στίχους! Είμαι θεότρλη όταν γράφω. Δε σκέφτομαι τίποτα. Μπόρα ήταν, πέρασε εδώ και καιρό. Απλά τελευταία τα θυμήθηκα ξανά και ξύπνησε ο σχιζοφρενής δολοφόνος (όχι με αυτός με το πριόνι!)μέσα μου!
Καλό μήνα και να περνάς πάντα καταπληκτικά! Φιλιά!!!!

!sweety! είπε...

Tinaki μου σε νιώθω...!Κι εγώ λέω πως έχει τελειώσει η ιστορία εδώ και 3 μήνες(έτσι λέω,όχι πως το πιστεύω)αλλά ώρες ώρες όταν γράφω μουσική σκέφτομαι εκείνον τον...(ας παραλείψω καλύτερα τα κοσμητικά επίθετα)και από εκεί που ξεκινάω να γράψω μπαλάντα,καταλήγω σε τελείως "άκυρα" πράγματα.Ούτε το είδος αυτού που έχω γράψει δεν μπορώ να προσδιορίσω...!
Anyway...Καλή καρδιά βρε!

Ανώνυμος είπε...

Αχ πως ειναι να νιωθεις τετοια εντονα συναισθηματα?smaragda η ακαρδη))))

Ανώνυμος είπε...

!sweety!,
Αυτοί οι... μπιιιιπ(!) μας εμπνέουν πάντως! Πάντως είμαι σίγουρη πως σε λίγο καιρό θα το θυμάσαι και θα σου φαίνεται αστείο. Έτσι είναι αυτά. Νομίζεις ότι έχουν σημαδέψει τη ζωή σου, αλλά μετά περνάνε και προχωράς παρακάτω. Κι ούτε γάτα, ούτε ζημιά!
Καληνύχτα!!!

Ανώνυμος είπε...

smaragda,
Είναι έντονα! Πονάει κι είναι όμορφο μαζί (ένα μαζοχισμό τον έχω, δεν εξηγείται αλλιώς!). Μακάρι όλοι οι άκαρδοι να ήταν σαν κι εσάς! Ο κόσμος θα ήταν πολύ καλύτερος...
Πολλά φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

JK O SKPOYTZAKOS,
Καλησπέρα και σε σένα! Τι κάνεις;

!sweety! είπε...

Μακάρι να ήταν έμπνευση...Τον τελευταίο καιρό δεν έχω σταυρώσει ούτε ένα καλό κομμάτι.Όλα μου φαίνονται απλά,συνηθισμένα...
Anyway...I'll try to get over it.
Φιλιά...

Ra Ma είπε...

Πολύ όμορφο!
Αυτό το "ό,τι τοποθετούμε ανάμεσά μας, κάθε μέρα μας κυριεύει" χαίρομαι που το ακούω από έναν νέο άνθρωπο. Δύσκολο, αλλά ποτέ μην επιτρέψεις να σου συμβεί!

Κατά τα άλλα δεν πιστεύω να πρέπει να "ταλαιπωριέσαι" για να εκφραστείς? :))

Καλησπέρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Radio Marconi,
Μην ανησυχείς έχω καλές άμυνες! Είναι απλά στιγμές έντονες που νιώθω την ανάγκη να γράψω κι ότι βγει. Και μετά έχουν περάσει όλα. Εκτονώνομαι κι εκφράζομαι όχι μέσα απ' την "ταλαιπωρία" μου, αλλά μέσα απ' το ό,τιδήποτε μπορεί να με κάνει να θέλω να σχολιάσω κάτι. Είτε συναισθήματα είτε απόψεις είτε όνειρα κι ιδανικά.
Καλό σου βράδυ!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;

Ανώνυμος είπε...

Tina μια καλημερα και απο μενα.και φιλακιαααααα

Ανώνυμος είπε...

Ντάξει... τι να πω; Υπάρχει τρόπος έκφρασης για αύτά που διάβασα;...